Nim mózg człowieka rozpozna i oceni intensywność zapachu, najpierw pojawiają się negatywne bądź pozytywne emocje. Ten mechanizm wykorzystywany jest przez aromarketing, czyli oddziaływanie na emocje klientów za pomocą zapachu. Aromarketing to - inaczej mówiąc - aromatyzacja powierzchni biurowych, hotelowych, użytkowych w celu kreowania pozytywnej, pro-zakupowej atmosfery. Właśnie tym zajmuje się nasza firma.
Zapach, który podnosi zyski
Posiadamy różnorodną propozycję modeli dyfuzorów do aromamarketingu. Są one dobierane indywidualnie pod potrzeby i gusta klientów oraz rodzaj wnętrza. Inny zapach zaproponujemy do centrum handlowego, inny do klubu fitness lub środków transportu publicznego. Szeroka gama zapachów od tradycyjnie znanych i lubianych zapachów wanilii, lawendy poprzez zapach deszczu, rozgrzanego śródziemnomorskiego miasta, po zapachy znanych perfum, gwarantują, że znajdą tu Państwo coś dla siebie. Badania wskazują, że przyjemny zapach pomieszczenia wpływa na wzrost sprzedaży, pozytywny odbiór marki i długość czasu spędzanego przez klientów w centrach handlowych, a także poprawę nastroju. Dzięki różnym modelom możliwa jest efektywna aromatyzacja powierzchni od 100 do 5000 m2. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.